Connect with us

Marketing

Reebok a CrossFit spojili síly

V roce 2011 podepsal Reebok smlouvu s CrossFit, Inc. na deset let. Před pár měsíci přišel výsledek této spolupráce i k nám – reklamní kampaň s mottem Fitness konečně jako sport doplněná reklamou na Reebok RealFlex, jejíž tváří se stal Jaromír Jágr. Co se za touto nenápadnou kampaní skrývá?

Co to CrossFit vlastně je? Jedná se o kondiční a silové cvičení, které svoji náplň popisuje jako neustále se měnící, vysoce intenzivní a funkční pohyb. Zjednodušeně se jedná o cvičení, které většinou netrvá déle než 20 minut, ale je náročné a vyžaduje veškerou fyzickou sílu. A má výsledky! CrossFit je momentálně trénován v asi 4400 boxech (slangové označení pro tělocvičnu) po celém světě, z nichž se většina nachází v USA. To ale zdaleka není číslo konečné, protože je značný počet neregistrovaných boxů a také jednotlivců, kteří cvičí samostatně podle oficiální stránky CrossFit.com, která každý den zveřejňuje tzv. Workout Of the Day. V České republice je CrossFit sportem relativně novým, ale v USA, odkud pochází, se stal fenoménem. Je využíván v tréninku americké armády, policie i vrcholových sportovců.

ARVE Error: need id and provider

CrossFit, Inc. a Reebok

CrossFit byl založen v roce 2000 a od roku 2007 se nejlepší crossfitters utkávají na Crossfit Games, největší akci svého druhu. V roce 2011 se Reebok chopil šance a podepsal desetiletý kontrakt s CrossFit, Inc. týkající se sponzoringu nejen CrossFit Games, ale i vývoje vybavení, záštitu boxů apod. Udělal dobře. Je to jeden z nejrychleji se rozšiřujících sportů v USA a velká šance Reeboku, který ve velkém sponzoruje pouze hokej, najít si svůj vlastní sport. Loňské a letošní Reebok CrossFit Games bylo po velkém boji několika televizních kanálů možné sledovat na ESPN, kterýžto sportovní kanál se stal výhradním poskytovatelem televizních přenosů. Prize money bylo za spolupráce Reeboku zvýšeno z $25 tisíc na $1 milion a počet závodníků každoročně několikanásobně stoupá. Tato spolupráce zcela jistě navyšuje komerční potenciál CrossFitu. Nyní revoluce ve fitness přichází i k nám.

Zdroj náhledové fotografie:

http://adidas-group.corporate-publications.com/2011/gb/en/group-management-report-our-group/global-brands-strategy/reebok-strategy.html

Jak citovat tento článek:

ŠTENCLOVÁ, Dorota. Reebok a CrossFit spojili síly. Markething [online]. 14. listopadu 2012 [cit. 2012-11-14]. ISSN 1805-4991. Dostupné z: http://www.markething.cz/reebok-crossfit.

Continue Reading

Studentka 1. ročníku Marketingové komunikace a PR na FSV UK. Zajímá se o brand, značku, sportovní marketing a vše aktuální a zajímavé z oblasti marketingu a PR.

More in Marketing

To Top