Komunikace
Po hip hopových battlech přichází hravé bity a bajty
Tuto středu 30. 10. se v pražském kině Atlas uskuteční 4. ročník progresivní konference zaměřené na marketingová využití sociálních médií – Social Marketers Summit. Letošní ročník se zaměří především na stálé populárnější gamifikaci (využití herních mechanismů a principů v neherních podmínkách) a přesah sociálních médií do běžných médií a společnosti. Social Marketers Summit se vyznačuje značnou kreativitou pořadatelů, kteří stylizovali minulé ročníky například do hip hopového stylu či boxerského zápasu.
Jakožto hrdí partneři konference vám budeme v průběhu konání a po skončení SMS přinášet spoustu zajímavého obsahu prostřednictvím našeho FB, Twitteru i webu. A jaká jsou hlavní lákadla letošního Social Marketers Summitu?
Blok “Crossing the Lines” vyjadřuje rostoucí význam sociálních médií “mimo” sociální média. Do řady webů se registrujeme a přihlašujeme pomocí Facebooku, Twitteru či Linkedinu. S Facebookem se běžně propojují mobilní aplikace, věrnostní systémy, brzo možná budeme jeho prostřednictvím i platit. Twitter se propojuje s televizním vysíláním. Sociální média se zkrátka rozpínají a Summit se proto tomuto tématu hodlá do hloubky věnovat.
Druhým tématem je zábava a hravost využitá v marketingu. Jedním z hlavních trendů letošního roku je gamifikace – aplikace herních principů na činnosti, které jsou spíše rutinní, povinné, nudné. O gamifikaci přijede hovořit z Jihoafrické republiky Kyle Findlay, Senior Researcher výzkumné agentury TNS Global (u nás ji známe jako TNS Aisa), jehož zgamifikovaná prezentace o gamifikaci patří ke špičce jak obsahem, tak podáním na pódiu. O skvělých kampaních agentury Duval Guillome bude mluvit ředitel jejího digitálního oddělení Kris Hoet: spot antwerpské agentury “Dramatic Surprise on a Quiet Square” s červeným tlačítkem umístěným na belgickém náměstí je nejsdílenější reklamou v historii a i další jejich kampaně vás jistě zasáhly: “Věštec” pro banku Febelfin, “Probuď v sobě 007” či guerilla proti obchodu se ženami s překvapivým závěrem.
Co se českých speakerů týče, vystoupí například zástupci pražské fotbalové Sparty nebo bude rozebrán úspěch obchodního řetězce LIDL v českých sociálních médiích pod vedením agentury Social Sharks. Budete si moci poslechnout i něco o budoucnosti vývoje mobilních aplikací a o neprobádaných vodách Windows Phone.
Konference je jednodenní, Social Marketers Summit je jednodenní a koná se 30. října v pražském kině Atlas, registrace začíná v 8:15. Po akci následuje afterparty v pražském Harley’s baru. Všechny potřebné informace ke konferenci naleznete na webu konference, na její Facebook Page a Twitter kanálu.
Jak sdílet tento článek?
KOLEK, Ondřej. Po boxu a hip hopových battlech přichází hravé bity a bajty se 4. ročníkem konference Social Marketers Summit. Markething.cz [online]. 27. října 2013 [cit. 2013-10-27]. Dostupné z: http://www.markething.cz/po-boxu-a-hip-hopovych-battlech-prichazi-hrave-bity-a-bajty-se-4-rocnikem-konference-social-marketers-summit.