Komunikace
Ples*M přivedl do Pražské křižovatky mladé marketéry i umělce
9. února 2023 se v prostorách Pražské křižovatky konal historicky první ples Markethingu a spolku Studenti IKSŽ, který přilákal návštěvníky z řad odborníků na marketing a média, studenty FSV UK, ale i širší veřejnost. Stěny bývalého kostela se během večera rozezněly hudebním doprovodem mladých kapel, zpěvaček i DJského dua, součástí netradičního plesu byla také umělecká vernisáž a slam poetry.
Ples*M – event, ze kterého si odnesete zážitek
Přípravy únorového plesu se řídily jedním hlavním pravidlem – že si mají jeho hosté odnést kromě protančených bot i zážitek, na který budou rádi vzpomínat. Networkingová akce se konala v dechberoucích prostorách bývalého kostela, který je nyní součástí projektů Nadace Dagmar a Václava Havlových VIZE 97, a organizátoři se zaměřili také na přípravu bohatého doprovodného programu.
Kapely, zpěvačky a DJs
Ples*M se stal prostorem pro vyjádření hned několika mladých umělců. Mezi ně patřila funk-rocková kapela Matěj nebo indie-rocková skupina Sway Away, které večer zahájily výběrem svých autorských skladeb. Vystoupila také RnB a popová zpěvačka a textařka Sofie, indie-rock a popová umělkyně Barbora Balášová nebo Anna Marie Hrušková, která se představila s covery současných nejposlouchanějších skladeb. Krásné hlasy zpěvaček nakonec vystřídalo duo nyní už pražských DJs Fillnicejob a Melda se svým B2B setem.
Vernisáž doprovodily zvuky slam poetry
Kromě hudby se Pražskou křižovatkou nesla také slova Anny Smetanové, která se věnuje tzv. slam poetry. Večerem hosty provázeli moderátoři Natálie Malcová a Oldřich Neumann. Součástí programu byla umělecká vernisáž, na níž byla vystavena díla Matyáše Melíška nebo Kateřiny Weberové a fotografie Karolíny Ševčíkové, Jindry Soukala a Jakuba Zemana. Očekávaným bodem večera se stala také tombola, ze které si návštěvníci odnesli hodnotné ceny od partnerů plesu.
Poděkování partnerům
Speciální poděkování patří nejen milým návštěvníkům, díky kterým mohl první Ples*M proběhnout, a umělcům, díky nimž měl svou osobitou atmosféru, ale také partnerům a sponzorům akce. Ples vznikl za podpory Akademického senátu FSV UK a IKSŽ. Sponzory akce se staly značky GymBeam, Plzeňský prazdroj, Wolt, CZC, Primeros, Jägermeister a Red Bull.
Chcete se příštího eventu zúčastnit i vy? Sledujte na našem Facebooku, které akce právě připravujeme, a buďte první, kdo o nich bude vědět!
Jak citovat?
HOFMANOVÁ. Kristýna. Ples*M přivedl do Pražské křižovatky mladé marketéry i umělce. Filip Thein, editor. In: Markething [online], 2022. ISSN 1805 – 4991. Dostupné z: https://markething.cz/plesm-2023