Connect with us

Komunikace

PIAF posedmé – otevřeno!

Poslední dubnový týden, 26. a 27. dubna se Praha zahalí do hávu reklamy! Ptáte se proč? Již posedmé se totiž v metropoli koná PIAF neboli Prague International Advertising Festival, jedna z největších mezinárodních konferencí o reklamě a marketingu.

Celkově je celý dvoudenní dýchánek těch nejlepších v oboru zaměřen na rozvoj kreativity a jejích možností. PIAF se po roce vrátí do prostor Národní galerie, kde budou probíhat přednášky, soutěžní příspěvky a závěrečný den festivalu, 27. dubna proběhne vyvrcholení festivalu v podobě slavností sekce Best of…, toho nejlepšího za 48 hodin kreativity v hlavním městě.

Letošní soutěžící mohou své projekty přihlásit hned ve třech nejrůznějších kategoriích – umění doporučit (sem spadá například možnost vytvoření nového média, využití technologií v kreativitě či tvorba zajímavého redakčního obsahu), kreativní nápad (zapojení publika či zajímavé vyprávění příběhu) a nakonec sekce marketingu a reklamy, spojená s kreativním brandingem (zde zúčastnění budou soutěžit v tématu kreativního designu nebo kreativního prodeje a jeho úspěchu). Speciálními kategoriemi je vyhlášené PIAF ocenění pro nejlepší pivní reklamu. Kde jinde než v pivní velmoci by měla být neotřelá pivní reklama? Druhou speciální kategorií je téma státu a veřejné instituce. I dnešní stát má potřebu se svými občany komunikovat a zprostředkovat jim důležitý obsah. Uchopení zde může být opravdu velké – od strukturálních fondů EU až po podporu cestovního ruchu. Uzávěrku projektů končí posledním únorovým dnem, tj. 29. 2.

Projekt bude posuzovat mezinárodní porota složená z těch nejlepších odborníků. Pro letošek se jejím předsedou stal Ben Tollett, Executive Creative Director adam&eveDDB. Před dvěma lety byla Tolletova agentura oceněna jako vůbec nejlepší na poli kreativity! Mezi další porotce patří například Tomáš Belko z Ogilvy&Mather Praha, Andrej Ushakov z Leo Barnett Russia či Jason Romeyko ze Saatchi&Saatchi.

„Mám obrovskou radost, že se nám podařilo na pozici prezidenta poroty získat Bena Tolleta. 
O jeho účast jsme usilovali tři roky. Jde o absolutní světovou špičku oboru,“
říká Marek Hlavica, ředitel PIAF.

Ben Tollett, hlava poroty pro PIAF 2016. (zdroj: www.piafawards.com)

Ben Tollett, hlava poroty pro PIAF 2016.

Během dvoudenního kolotoče vystoupí v prostorách Národní galerie ve Veletržním paláci na dvě desítky odborníků z celé Evropy. Speciální prostor dostane sportovní marketing, kterému je letos věnována značná část programu. V rámci moderního sportovního marketingu a jeho současné situaci vystoupí například Dušan Mendel z TV Nova či Pavel Stara z BK Pardubice. O situaci v Německu promluví zástupce jednoho z nejpopulárnějších klubů nejen u našich sousedů, ale i v celé Evropě, David Görges, Head of New Media v Borussii Dortmund. Z druhé strany, ze strany sportovců vystoupí olympijská vítězka Eva Samková.

David Görges = ten, který se stará o social media v Borussii Dortmund. (zdroj: www.piafawards.com

David Görges = osoba zodpovědná za social media v Borussii Dortmund.

O kreativním designu promluví Anna Marešová, designérka erotických pomůcek. Otázkou B2B v cestovním ruchu se bude zabývat Aleš Pangrác z CzechTourism. Komunikační témata ve své přednášce zmíní Tomáš Průša, CEO Lion Communication. O kombinaci marketingového mixu a bankovnictví bude přednášet Daniel Fisher, marketingový ředitel USB, největší švýcarské banky. A vystoupí také Jan Řežáb, duchovní otec Socialbakers, jednoho z nejsilnějších českých startu-upů posledních let, který hraje světový prim v analýze dat na sociálních sítích.

Jan Řežáb, jeden z nejlepších mladých odborníků v oboru online marketingu. (zdroj: www.piafawards.com)

Chybět nebude ani Jan “30 pod 30” Řežáb.

Organizátoři si navíc letos přichystali specialitku pro aktivní studenty, kteří by se rádi na konferenci podíleli, nebo se tam dokonce dostali. Jste studentem vysoké školy a baví vás marketing? Tak neváhejte a přihlaště se do soutěže o Studentskou guerillu.

Jak citovat tento článek?

JANOUCH, Filip. PIAF posedmé – otevřeno! ROMAŇÁK, Adam, editor. In: Markething [online],  2015. ISSN 1805 – 4991. Dostupné z http://www.markething.cz/piaf-posedme-otevreno

Continue Reading

Student 3. ročníku Marketingové komunikace a PR, milovník četby, občasný moderátor, vášnivý florbal a ten, který nesnáší hloupost. Pamatuješ? Já to říkal!

More in Komunikace

To Top