Connect with us

Komunikace

Kim Kardashian nafoukla svůj marketing na maximum

Zapomeňte na nudné billboardy nebo digitální reklamy. Na Times Square se objevil gigantický nafukovací ležící model Kim Kardashian v modrých bikinách. Tento 18metrový kolos okamžitě zaplavil sociální sítě a stal se jedním z nejdiskutovanějších marketingových tahů poslední doby. Obří balon v nadživotní velikosti není jen reklamou, ale zároveň i zážitkem a atrakcí, kterou si lidé budou pamatovat.

Zdroj: Instagram @SKIMS

Co si budeme povídat – SKIMS a Kim Kardashian nejsou jen módní značka, ale kulturní fenomén. Tohle nebyl obyčejný billboard. Byl to mistrně zvládnutý guerrilla marketing. Lidé vše fotili, natáčeli videa, sdíleli obsah… a než si stihli vypít ranní kávu ze Starbucks, kampaň už obletěla celý internet.

Zdroj: Instagram @kimkardasshian

Newyorčané jsou zvyklí na ledacos, ale tohle překvapilo i je. Times Square je srdcem reklamního průmyslu, ale něco takového tu ještě nikdy nebylo. „Přehnané? Možná. Zbytečné? Rozhodně ne. Dokonalé? Absolutně.“ Přesně tak funguje moderní marketing – nemusí se líbit všem, hlavní je, že se o něm mluví. A hádejte co? Mluvíme o něm.

Zdroj: Instagram @SKIMS

Ať už to milujete, nebo nenávidíte, značce SKIMS se podařilo přesně to, co chtěla – virální reakci. A pokud se při tom prodají i nějaké ty modré bikiny, je to jen třešnička na dortu.

Zdroje:

https://wwd.com/pop-culture/celebrity-news/skims-kim-kardashian-times-square-nyc-balloon-1237020698

https://nypost.com/2025/03/06/us-news/scantily-clad-kim-kardashian-balloon-shocks-times-square

Jak citovat:

DICKOVÁ, Viktorie. Kim Kardashian nafoukla svůj marketing na maximum. PERNEKROVÁ, Barbora, editor. In: Markething [online], 2025. ISSN 1805 – 4991. Dostupné z: https://markething.cz/kim-kardashian-nafoukla-svuj-marketing-na-maximum

Continue Reading

More in Komunikace

To Top