Connect with us

Komunikace

Blíží se letošní Engage. Na co se můžeme těšit?

Pražské Forum Karlín letos přivítá třetí ročník konference Engage Prague zaměřené na vše kolem sociálních sítí a digitálních médií. Tématem letošní konference, která se již v českém marketingovém rybníčku etablovala jako jedna z nejdůležitějších událostí roku, je “Changing the world through social”. Markething vám v tomto článku přináší vše, co o Engage potřebujete vědět.

17. května se do Prahy již třetím rokem sjedou přední světoví odborníci v oblasti social media, aby po tři dny prostřednictvím workshopů a přednášek předávali dál své zkušenosti a vědomosti z oboru. Konference je oproti minulým ročníkům rozdělena do dvou částí: 17. a 18. května proběhnou workshopy, 19. května pak samotná konference. Kdo má zájem pouze o jednu z částí, nemusí si kupovat lístek na všechny tři dny, ale může zvolit buďto jen workshopovou, nebo pouze konferenční část.

Kdo bude přednášet letos?

Organizátoři ze Socialbakers stejně jako v letech minulých rozhodili své sítě na všechny strany a pozvali do Prahy zvučná jména z komerčního i neziskového sektoru. Přednášet na konferenci tedy přijede například Pete Blackshaw, absolvent Harvard Business School, který má na starosti social media ve společnosti Nestlé. Dále vystoupí Laura Miller, která spravovala sociální sítě bývalého amerického prezidenta Baracka Obamy. Zpět ke svým kořenům se pak aspoň na chvíli vrátí Thomas Archer Bata, pravnuk českého podnikatele Tomáše Bati. Všichni letošní speakeři ještě nebyli oznámeni, aktuální seznam těch dosud potvrzených najdete zde.

Thomas Archer Bata

A co workshopy?

Zkušení matadoři samozřejmě nepřijedou přednášet jen na konferenci, ale vezmou si na starost i jednotlivé workshopy, které mimo jiné nabízejí i spoustu příležitostí k networkingu. Ben Maher ze společnosti JCDecaux bude vysvětlovat, jakým způsobem se povedlo změnit veřejné mínění u filmu Ghostbusters z očekávaného propadáku po vydání traileru na jedničku Box Office ve Spojeném Království. Ryan A. Bell ze společnosti VRScout uspořádá workshop o revoluci, kterou přinese virtuální a augmentovaná realita. Ana Caldeira ze společnosti Nestlé poté posluchačům poví, jakým způsobem prorazit se 150 let starou společností v digitálním světě. Kompletní seznam workshopů najdete zde.

Ben Maher ze společnosti JCDecaux

Kolik mě to bude stát?

Cena za lístek na celou konferenci letos činí €1199. Vstup pouze na workshopovou část v prvních dvouch dnech vás přijde na €849, vstup na samotnou konferenci poslední den na €649. Bez kontextu by se mohlo zdát, že se jedná o horentní sumy. Za své peníze však návštěvník Engage dostává řečníky světového formátu a možnost setkat se se špičkami v oboru. Je také nutno podotknout, že v porovnání s jinými světovými konferencemi obdobné velikosti a významu se v případě vstupenek na Engage stále jedná o poměrně skromné částky. Pokud je lístek na konferenci mimo vaše finanční možnosti, ale i tak byste se chtěli na Engage podívat, neváhejte a staňte se dobrovolníkem. Jako Engage volunteer můžete i bez vstupenky zažít velkou část konference, ale nebude vás to nic stát. Další možností je stát se Engage ambasadorem. Již za pouhých 5 registrací provedených prostřednictvím vámi vygenerovaného slevového kódu dostanete vstup na celou událost zdarma.

Jak vypadal minulý ročník?

Loni konference Engage přilákala do Fora Karlín na 1000 hostů ze 70 zemí světa. Své zástupce měly u řečnického pultu například NASA, Coca-Cola, BBC, KLM, Universal Music či fotbalový klub Paris-Saint Germain. Do Prahy navíc firmy nevyslaly žádné zástupce asistentů ředitelů, ale rovnou to nejlepší, co mohly v oblasti social media nabídnout. Za NASA např. přijela mnoha oceněními ověnčená Veronica McGregor, která založila první účet NASA na Twitteru a která zodpovídá za všechny sociální sítě této vesmírné agentury. Ta se do Prahy letos vrátí a povede v rámci Engage jeden z workshopů. Kromě zástupců významných společností navštívil Prahu i jeden z nejznámějších světových youtuberů Alfie Deyes, jehož videa na YouTube odebírá téměř 6 milionů uživatelů.

Veronica McGregor z vesmírné agentury NASA

Vedle přednášek nabídla konference i časem prověřené specializované workshopy. Účastníci měli možnost v malých skupinách pracovat na jednotlivých zadáních pod vedením špiček v oboru z firem jako Desigual, L’Oreal, Microsoft nebo britské televize BBC. O své zkušenosti se pak podělil i světoznámý nizozemský fotograf Eelco Roos. Atmosféru minulého ročníku nejlépe nasajete z tohoto videa.

ARVE Error: need id and provider

Zdroje obrázků

http://1gr.cz/fotky/idnes/12/032/cl6/JBS41dd74_profimedia_0118231975.jpg

http://cached.imagescaler.hbpl.co.uk/resize/scaleWidth/743/offlinehbpl.hbpl.co.uk/news/OMC/ben-2016102010583971.jpg

https://i.ytimg.com/vi/v1J1tS2uFSU/maxresdefault.jpg

Jak citovat tento článek

REŽNÝ, Michal. Blíží se letošní Engage. Na co se můžeme těšit?. Marek HÁŠA, editor. In: Markething [online],  2017. ISSN 1805 – 4991. Dostupné z: http://www.markething.cz/blizi-se-letosni-engage-na-co-se-muzeme-tesit

Continue Reading

Jeden z vůdčích představitelů českého cynismu, fanoušek peprmintového likéru a emeritní hater, který se ze všech sil snaží být milý na svět kolem sebe - zatím bez větších úspěchů. Snad ani on sám neví, o čem napíše příště, ale jisté je, že jeho další článek už tu měl být čtyři minuty.

More in Komunikace

To Top