Komunikace
Televize: má to už spočítané, nebo táhne dál?
Televize to jako médium nemá jednoduché. Je sice stále číslo jedna v objemu reklamních investic, její nynější existence je ale často zpochybňována a televize bývá odsuzována jako nudná zábava pro “starší”.
Televize ale i v dnešní době potenciál má. Jak ho využít, a jak vůbec televizní vysílání dál směřovat, je hlavní téma konference Primetime for…Future of TV, která se uskuteční ve čtvrtek 25. 10. v Národní technické knihovně v Praze. Odborníci z Česka i zahraničí v čele s Nickem Northem z BBC budou řešit budoucnost tohoto média, jeho příležitosti a novinky.
Program je rozdělen do tří bloků. První se zaměří hlavně na trendy televizního trhu. V tomto bloku vystoupí Jan Suda z agentury McCann, Tomáš Hanzák z Nielsen Admosphere a již zmíněný Nick North, který návštěvníkům přiblíží vývoj televizního diváka.
V druhé části konference se bude diskutovat o budoucnosti televize, a to jak z pohledu veřejnoprávního média, za které vystoupí ředitel programu ČT Milan Fridrich, tak z komerčního, které zastoupí Vladimír Pořízek, provozní ředitel FTV Prima.
Ve třetí části se řečníci dotknou tématu znovuzrození televize a blok bude obsahovat i panelovou diskuzi všech řečníků.
Konferenci pořádá agentura Blue Events. Více informací o konferenci včetně kompletního programu naleznete na http://www.futureoftv.cz/cs/.