Komunikace
Rozhovor: Český Instagram – kdo je teď číslo 1?
Ani Leoš Mareš, ani Ben Cristovao. Rok 2019 patří na Instagramu úplně někomu jinému – dámě, která těší děti svými veselými písničkami a do toho zvládá chytat mezinárodní zločince. A především vytváří skvělý content na svém profilu @dadapatrasova_oficialni. Je to ale skutečně přímo Dáda, kdo za úspěchem na sociálních sítích stojí, nebo zásluhy patří někomu zvenčí? Dozvíte se v exkluzivním rozhovoru!
Redakce Markething.cz byla upozorněna zdrojem z blízkosti Patrasové, který tvrdil, že za jejím úspěchem stojí známý pražský social media specialista. Ten nám po konfrontačním rozhovoru potvrdil, že s celebritami skutečně spolupracuje, a pod zárukou anonymity nám přislíbil schůzku.
Ta se odehrála za vysokých bezpečností opatření. “Museli jsme odevzdat telefony, pak nás prohledávali a nakonec nás donutili podepsat prohlášení, že nepracujeme pro Mediář.cz,” popisuje okolnosti vzniku rozhovoru šéfredaktorka Kristina. Jednoho z editorů zaujalo prostředí, ve kterém se rozhovor konal: “Ten člověk měl všude na zdech návrhy nových postů pro Dádu. Pamatuju si na fotku, kde Dádina hlava trčela z Krtkova dortu.” Markething.cz vám přináší část rozhovoru s tímto PR mágem.
Pomáháte paní Patrasové se sociálními sítěmi?
Víte, ona Dáda by snad ani žádnou pomoc nepotřebovala, je opravdu šikovná. Nepopírám ale, že občas do její tvorby zasáhnu a trošku ji nasměruji. Dáda ale přichází s opravdu skvělými nápady, nad moje očekávání je to velmi inovativní mladá dáma.
Třeba?
No zrovna tento týden vymyslela skvělou kombinaci Tančícího domu, pláže a moře. Asi sami uznáte, že to je content, na který v podstatě může přijít jen génius přibližující se úrovni Marcela Duchampa.
Je pravda, že na Instagramu Dády vidíme nové, inovativní postupy – například aplikace obličeje na různé pražské památky nebo opakované postování stejné fotky čtyřikrát. Čeho tím chcete dosáhnout?
Namísto památek se Dáda původně chtěla aplikovat na kuchyňské spotřebiče a své auto, to jsem jí ale nedoporučil. My se snažíme být na Instagramu co možná nejviditělnější, proto občas feed působí chaoticky.
![](https://markething.cz/wp-content/uploads/Snímek-obrazovky-2019-03-31-v-20.25.08.png)
Místo kuchyňských spotřebičů jsem Dádě doporučil stylizovat se do role Dáda, robot. zdroj: dadapatrasova_oficialni
Proč vůbec celebrita typu Dády potřebuje Instagram?
No víte, Dádu v uplynulých letech poškodily různé kauzy. Je doslova zavalena ošklivými klepy v tisku. Proto chtěla trochu zapracovat na své figuře i image.
![](https://markething.cz/wp-content/uploads/Snímek-obrazovky-2019-04-01-v-14.26.37.png)
Proti nepěkným bulvárním kauzám Dáda bojuje pozitivním přístupem a dvěma tucty hashtagů. zdroj: dadapatrasova_oficialni
K nám se ale doneslo, že hlavní důvod je dlouhodobá reklamní kampaň, můžete to potvrdit?
K tomu bych se opravdu nerad vyjadřoval.
Redakce Markething.cz zjistila ze zdrojů blízkým Dádě, že pravým důvodem její rozsáhlé komunikace je příprava nového muzikálu. Ten bude remakem slavného muzikálu Kleopatra. Patrasová v něm bude hrát hlavní roli, královnu Instapatru, a ústřední melodií se stane známá píseň “Teď Instagram jsem já”. Muzikál má cílit převážně na mladé mezi 18-29 lety, ve kterých má kombinovat nostalgické vzpomínky na Dádu se současným trendem sociálních sítí. Že za novou strategií jsou již vidět první výsledky, nám napoví krom rapidního nárůstu počtu sledujících i nový love song, který o Dádě složil a nazpíval milovník omamných látek a poeta Maniak.
Patrasová ani její tým se k této skutečnosti však nechtěl vyjadřovat.
Jak citovat tento článek?
Tomuto kroku se doporučujeme vyhnout.
Zdroj náhledového obrázku:
https://www.ahaonline.cz/clanek/zhave-drby/33169/vrazedkyne-zombie-dada-patrasova-se-vraci.html
![](https://markething.cz/wp-content/uploads/M_1.png)