Connect with us

Komunikace

PR fail: #nomorebakers

Žádný zákazník nemá rád zdražování ani hloupé vymlouvání, mnoho jich však rádo vyjadřuje svou nevoli a stěžuje si na internetu, obzvláště na sociálních sítích. Jak se to vymstilo značce Baker’s Chocolate?

 

Baker’s Chocolate je jedna z největších amerických značek čokolád na vaření. Součástí jejího marketingového mixu je samozřejmě i profesionální vedení facebookové stránky a právě její admini zažívají v poslední době opravdu horké chvilky.

Balení čokolády se totiž zmenšilo na polovinu, avšak cena zůstala stejná. Vysvětlení výrobce? Průzkum zjistil, že balení je příliš velké a lidé čokoládu vyhazují.

Vyhazovat čokoládu?! Nikdo přece nevyhazuje čokoládu.

 

Nespokojené příspěvky se stále množí…

Odpověď Baker’s Chocolate je stále stejná – průzkum ukázal, že lidé čokoládu vyhazují a takhle zůstane déle čerstvá.

 

Nakonec Baker’s chocolate nabízí kupón na slevu  $1, pokud si zákazník koupí dvě balení…

 

Od zmenšení balení uplynuly ke dnešnímu dni už více než tři měsíce, avšak situace je stále stejná.

Jak je to špatně, už víme. Jakým způsobem se ale v dnešní digitální době vyvarovat podobným chybám a dělat PR efektivněji? Nejen těmito otázkami se bude zabývat konference PR v digitální éře.

Akci pořádá Tuesday Business Network – platforma pro setkávání a výměnu zkušeností a koná se 11. září 2013 od 9 hodin v hotelu DAP. V rámci celodenního programu vystoupí mj. lidé z AC&C Public Relations, Ringier Axel Springer CZ, Seznam.cz a další.  Více informací naleznete zde  a v den konání nezapomeňte sledovat náš Twitter!

 

Zdroj náhledového obrázku:

http://www.tuesday.cz/akce/pr-v-digitalni-ere/

Zdroje:

https://www.facebook.com/bakerschocolate?fref=ts

http://en.wikipedia.org/wiki/Baker’s_Chocolate_(brand)

http://www.buzzfeed.com/markskri/people-are-freaking-out-over-bakers-chocolate-dqj3

http://www.mediabistro.com/prnewser/pr-fail-bakers-chocolate-draws-facebook-fans-wrath_b70057

Jak citovat tento článek?

Böhmová, Eliška. PR fail: #nomorebakers. Markething [online]. 25. srpna 2013 [cit. 2013-08-25]. ISSN 1805-4991. Dostupné z: http://www.markething.cz/pr-fail-nomorebakers

 

Continue Reading

Studentka 2. ročníku Marketingové komunikace a PR na FSV UK. Zajímá se o hudbu, sociální média, event management a PR.

More in Komunikace

To Top