Komunikace
Konference Newsfeed DAY už příští úterý! Zaměří se na efektivitu online marketingu i implementaci Messenger botů.
Jak se dělá online marketing hollywoodským studiím? Jak vhodně zapojit do komunikace Messenger bota nebo jak správně na automatizaci reportů ze sociálních sítí? To všechno a mnohem více se dozvíte na konferenci NEWSFEED DAY, která se koná už příští úterý!
Na letošní konferenci agentury Business Factory je opravdu na co se těšit! Roman Gavuliak z agentury Operam, která má starosti online marketing několika největších hollywoodských studií, prozradí, zda je vůbec možné měřit a optimalizovat výkon v případě, že film propagují už několik měsíců před premiérou. Pavel Tekel ve své přednášce s názvem „Kreativa jako základní pilíř kampaně“ bude hovořit o strategickém přístupu k tvorbě video kreativ pro mobilní zařízení.
Mezi další řečníky patří například Olga Szélesová z agentury 2Fresh, Danilo Campisi z online vyhledávače letenek Kiwi.com, či Zdeněk Linc z největšího slevového portálu v ČR Slevomat.cz.
Kde?
Francouzský institut v Praze
Kdy?
Úterý 17. dubna 2018 v 9:00
Podrobný program a všechno podstatné naleznete zde.
Níže přinášíme také krátký rozhovor s jedním z pořadatelů konference – Michalem Filípkem:
Vaše přednáška se jmenuje „Reporty na pána aneb Jak míň klikat a víc vědět,“ můžete vyjmenovat 3 hlavní pravidla, která by měli lidé vědět v souvislosti s přípravou reportů?
Nevím, jestli dokážu formulovat tři jasná hlavní pravidla. Na světě nejde všechno ve trojici jako trojjedinost osoby Boží nebo tři zlaté vlasy děda Vševěda. Ale obecně report je odpověď. Je potřeba si uvědomit, kdo pokládá ten dotaz, na který report odpovídá, a na co se tak může ten tázající ptát. Jakým způsobem si přeje tu odpověď doručit. Z toho vyplyne všechno důležité, obsah i forma reportu.
Na co se návštěvníci konference mohou těšit ve vaší přednášce?
Především na laskavý humor.
V online marketingu se pohybujete už několik let, co byste doporučil začínajícímu marketérovi v této oblasti?
Doporučil bych mu, aby se zamyslel, jestli přece jenom nechce a nedokáže věnovat svůj profesní život něčemu, co je pro lidstvo prospěšnější. Třeba hašení požárů nebo terraformaci Marsu. Pokud to ale s marketingem myslí opravdu vážně, tak bych na jeho místě nepodceňoval technickou stránku věci a snažil se ji vybalancovat s antropocentrickým přístupem.
Poslední otázka – proč by lidé, kteří pracují v oblasti online marketingu, určitě neměli minout letošní ročník konference Newsfeed DAY a co by neměli podle vás vynechat?
Hodně se toho teď děje s Facebookem i na Facebooku. Ať už děláte cokoliv a myslíte to vážně, potřebujete sledovat novinky, sdílet zkušenosti a postupy, snažit se pořád učit. O tom bude i naše konference. Zároveň jsme se při přípravě maximálně snažili, aby Newsfeed DAY nebyl jenom příjemně strávený den s dobrým cateringem, ale aby každý, kdo na něj přijde, mohl své poznatky okamžitě upotřebit v praxi.