Komunikace
Communication Summit 2018: Dá se vůbec skloubit tvrdý byznys s dobročinností?
Komunikace = smysl a profit. Tak zní heslo letošního Communication Summitu, největšího oborového setkání seniorních manažerů, kde se mají možnost potkat zástupci klientů i agentur. Již 30. května se v prostorách Slovanského domu prostřednictvím pozvaných speakerů dozvíme, jak spojit společenský profit s byznysem a vydělat na tom.
Communication Summit je výsledkem spojení dvou silných jmen: festivalu PIAF a organizace Blue Events. Ta se již přes 25 let věnuje pořádání konferencí a summitů, kde se potkávají největší špičky v oboru. Jejich společný počin s organizátory PIAF, letošní Communication Summit, chce poukázat především na potenciál komunikace ve smyslu dosažení vyšších společenských i finančních přínosů, a odstranit tak mylnou asociaci komunikace = náklad. Náplní Communication Summitu bude představení nástrojů a případových studií, které v komunikaci vytvářejí soulad mezi Purpose (smysl a přínos) a Profit (jasné finanční výsledky). Díky tomu je pak celý komunikační proces pochopitelnější jak pro zákazníky, tak jsou náklady snáze obhajitelné před vedením firmy.
První část programu se ponese především na vlně trendů, strategií a inspirace pro konzistentní komunikaci napříč všemi kanály. Vystoupí například Björn Stahl, předseda mezinárodní poroty PIAF a CEO agentury INGO. Ta kupříkladu stojí za legendárními kampaněmi pro Lidl, o kterých Björn poreferuje v rámci své přednášky o zdravém strachu z reklamy a proč je důležité se na začátku kampaně tak trochu bát. O cross-chanel komunikaci a zhmotnění internetů zase promluví Alžběta Houzarová, komunikační manažerka českého a slovenského Google.
Markéta Plichtová z O2 a Martin Wolák z Triad Advertising vystoupí v druhé části programu, která přinese sérii těch nejlepších případových studií dokazujících, že společenský smysl a profit lze v komunikaci propojit. Právě kolegové ze Slovenska přivezou na ukázku svojí kampaň pro O2 s názvem 17.listopad (proklik https://www.youtube.com/watch?v=5H-dO38-0B8&feature=youtu.be), která představuje krásný příklad průniku značky, dobra a businessu zároveň. Další švédský host, Iwo Zakowski z Burger Kingu nám na dalším příkladu cross-chanel komunikace rozšíří obzory při spojení zdánlivě nespojitelného: whopperu a kreativity.
Money Talks, Reklama 5.0, PR vzor 2018+ a Nejtvrdší ořech. To jsou témata, které budou tvořit třetí část programu prostřednictvím odborných paralelních diskuzí. Zajímá vás, jak kvantifikovat efekty komunikace? Jak kultivovat debatu ve veřejném komunikačním sektoru? Nebo co dělat, když vám dojde, že nástroje digitální komunikace nejsou samospasitelné? Na to a další otázky odpoví pozvaní řečníci, mezi kterými se objeví například Miroslav Tesař z Alzy, vedoucí komunikace Tesco Ján Kondáš nebo mluvčí Národního úřadu pro kybernetickou a informační bezpečnost Radek Holý. Zlatým hřebem Communication Summitu pak bude večerní představení vítězů soutěže PIAF 2018, které samozřejmě bude nutné zajíst i zapít na následné afterparty.
Jak citovat tento článek
VITERNOVÁ Nikola. Společenský přínos a finanční zisk pod jednou střechou na Communication Summitu 2018. Karin KALOUSOVÁ, editor. In: Markething [online], rok [cit. 2018]. ISSN 1805 – 4991. Dostupné z: https://markething.cz/communication-summit-2018.
Zdroje
http://www.communicationsummit.cz/cs/o-konferenci
http://www.communicationsummit.cz/cs/program
http://www.blueevents.eu/cs/aktualni-zpravy/273-communication-summit-2018-zverejnil-svuj-program
Zdroje obrázků
http://www.communicationsummit.cz/cs/
http://www.blueevents.eu/cs/aktualni-zpravy/277-zelezna-opona-opet-spadla
https://mediagurucdneu.azureedge.net/media/2646/sommarstahl.jpg