Connect with us

Komunikace

Communication Summit 2018: Dá se vůbec skloubit tvrdý byznys s dobročinností?

Komunikace = smysl a profit. Tak zní heslo letošního Communication Summitu, největšího oborového setkání seniorních manažerů, kde se mají možnost potkat zástupci klientů i agentur. Již 30. května se v prostorách Slovanského domu prostřednictvím pozvaných speakerů dozvíme, jak spojit společenský profit s byznysem a vydělat na tom.

Communication Summit je výsledkem spojení dvou silných jmen: festivalu PIAF a organizace Blue Events. Ta se již přes 25 let věnuje pořádání konferencí a summitů, kde se potkávají největší špičky v oboru. Jejich společný počin s organizátory PIAF, letošní Communication Summit, chce poukázat především na potenciál komunikace ve smyslu dosažení vyšších společenských i finančních přínosů, a odstranit tak mylnou asociaci komunikace = náklad. Náplní Communication Summitu bude představení nástrojů a případových studií, které v komunikaci vytvářejí soulad mezi Purpose (smysl a přínos) a Profit (jasné finanční výsledky). Díky tomu je pak celý komunikační proces pochopitelnější jak pro zákazníky, tak jsou náklady snáze obhajitelné před vedením firmy.

Jak komunikací spojit finanční i společenský profit se dozvíme 30. května ve Slovanském domě.

 

První část programu se ponese především na vlně trendů, strategií a inspirace pro konzistentní komunikaci napříč všemi kanály. Vystoupí například Björn Stahl, předseda mezinárodní poroty PIAF a CEO agentury INGO. Ta kupříkladu stojí za legendárními kampaněmi pro Lidl, o kterých Björn poreferuje v rámci své přednášky o zdravém strachu z reklamy a proč je důležité se na začátku kampaně tak trochu bát. O cross-chanel komunikaci a zhmotnění internetů zase promluví Alžběta Houzarová, komunikační manažerka českého a slovenského Google.

Luxusní gurmánská restaurace, otevřená na pouhých pár týdnů s exkluzivním degustačním menu, za kterým stojí… švédský Lidl, respektive kampaň, kterou pro Lidl připravil Björn Stahl

Markéta Plichtová z O2 a Martin Wolák z Triad Advertising vystoupí v druhé části programu, která přinese sérii těch nejlepších případových studií dokazujících, že společenský smysl a profit lze v komunikaci propojit. Právě kolegové ze Slovenska přivezou na ukázku svojí kampaň pro O2 s názvem 17.listopad (proklik https://www.youtube.com/watch?v=5H-dO38-0B8&feature=youtu.be), která představuje krásný příklad průniku značky, dobra a businessu zároveň. Další švédský host, Iwo Zakowski z Burger Kingu nám na dalším příkladu cross-chanel komunikace rozšíří obzory při spojení zdánlivě nespojitelného: whopperu a kreativity.

Značka, dobro a business dohromady nemusí tvořit jen pózu, ale mohou perfektně fungovat

Money Talks, Reklama 5.0, PR vzor 2018+ a Nejtvrdší ořech. To jsou témata, které budou tvořit třetí část programu prostřednictvím odborných paralelních diskuzí. Zajímá vás, jak kvantifikovat efekty komunikace? Jak kultivovat debatu ve veřejném komunikačním sektoru? Nebo co dělat, když vám dojde, že nástroje digitální komunikace nejsou samospasitelné? Na to a další otázky odpoví pozvaní řečníci, mezi kterými se objeví například Miroslav Tesař z Alzy, vedoucí komunikace Tesco Ján Kondáš nebo mluvčí Národního úřadu pro kybernetickou a informační bezpečnost Radek Holý. Zlatým hřebem Communication Summitu pak bude večerní představení vítězů soutěže PIAF 2018, které samozřejmě bude nutné zajíst i zapít na následné afterparty.

Jak citovat tento článek

VITERNOVÁ Nikola. Společenský přínos a finanční zisk pod jednou střechou na Communication Summitu 2018. Karin KALOUSOVÁ, editor. In: Markething [online], rok [cit. 2018].  ISSN 1805 – 4991. Dostupné z: https://markething.cz/communication-summit-2018.

Zdroje

http://www.communicationsummit.cz/cs/o-konferenci

http://www.communicationsummit.cz/cs/program

http://www.blueevents.eu/cs/aktualni-zpravy/273-communication-summit-2018-zverejnil-svuj-program

 

Zdroje obrázků

http://www.communicationsummit.cz/cs/

http://www.blueevents.eu/cs/aktualni-zpravy/277-zelezna-opona-opet-spadla

https://mediagurucdneu.azureedge.net/media/2646/sommarstahl.jpg

Continue Reading

Studentka 2. ročníku MKPR na FSV UK. Zajímá se o módu, kosmetiku a zdravý životní styl, ale nedá dopustit na karamelovou Milku. Miluje Prahu, maliny a seriál Přátelé. Často na cestách.

More in Komunikace

To Top