Facebook Twitter YouTube RSS Mail Instagram
Menu

IEA 2012: Mafie, swing a Markething

      21. 9. 2012
IEA 2012: Mafie, swing a Markething

Ve čtvrtek 20. září 2012 se v paláci Lucerna uskutečnil již 7. ročník soutěže Internet Effectiveness Awards (IEA), ve které odborná porota vybírá nejefektivnější projektová internetová řešení. V kategorii Studentské projekty byl nominován také web Markething a umístil se na skvělé 2. pozici!

Celý slavnostní večer IEA 2012 se nesl na velmi příjemné vlně především díky swingovým rytmům vždy elegantního Ondřeje Havelky a jeho Melody Makers a vtipné moderátorské improvizaci dvojice Jakub Žáček a Simona Babčáková. Tradiční součástí vyhlašování IEA je krom hudby a zábavy také tematický dress code. Letos ve stylu mafiánské módy 20. a 30. let, což před týdnem marketingově podpořil i ministr zdravotnictví Heger.

Hlavní cenu Grand Prix IEA 2012 získal projekt Target Network Tool (klient: Škoda Auto; dodavatel: Et netera), aplikace usnadňující správu prodejních a distribučních sítí dealerů Škoda Auto. Škodovka získala zřejmě ještě jeden primát – suverénně nejdelší děkovnou řeč.

Markething obsadil v kategorii Studentské projekty 2. místo jako platforma studentů, absolventů a akademické obce oboru Marketingová komunikace a public relations na FSV UK. Před Markethingem se umístil projekt GMCHelper, služba poskytující pomoc účastníkům soutěže Global Management Challenge. 3. místo v kategorii patří Pavlovi Kotyzovi z oboru Marketingové komunikace na UTB za projekt Nosím Vaše Triko. Ten k němu říká: „Já jsem si projekt Nosím Vaše Triko zvolil jako diplomovou práci na FMK UTB Zlín a jsem hrozně rád, že zaujal nejenom lidi kolem mě, přátele, spolužáky ve škole, ale i odbornou veřejnost. Rozhodně mohu možnost účastnit se studentských projektů doporučit. Získáte nejen zkušenost v prezentování, ale hlavně si uděláte velice dobré kontakty, které se pak mohou hodit například při hledání práce. Zkoušejte věci, hledejte inspiraci v zahraničí a hlavně, dělejte to, co vás baví.“

Martin Maxa, Ondřej Kolek, Barbora Babická a Ondřej Pavlů

Kompletní výsledky IEA 2012:

(Popisy vítězných projektů naleznete zde)

Grand Prix

Target Network Tool (klient: Škoda Auto; dodavatel: Et netera)

Cena za inovace

Nový Peugeot 208. Let your body drive! (Peugeot; Symbio Digital)

Nejlepší integrovaná kampaň

Komunikace Air Bank před spuštěním banky (Air Bank; Mather Advertures)

Nejlepší mobilní řešení

Aplikace Horská služba (Horská služba ČR; eMan)

Nejlepší využití sociálních sítí, virálního marketingu a videa

Eta – Testovací Studio (Eta; Wunderman)

 

Auto-moto

1. Target Network Tool (Škoda Auto; Et netera)

2. Nový Peugeot 208. Let your body drive! (Peugeot; Symbio Digital)

3. Výmoly: Monitoring stavu českých silnic (Plus Design & Marketing; Plus Design & Marketing)

 

Bankovnictví, pojišťovnictví a finance

1. Klikni si pro slevu (Generali Pojišťovna; H1.cz)

2. Virtuální pobočka Hypoteční banky (Hypoteční banka; Media Factory)

3. Komunikace Air Bank před spuštěním banky (Air Bank; Mather Advertures)

 

Cestovní ruch a doprava

1. FlyLine Plus (Evropská Cestovní Pojišťovna; Aaron Group/Amadeus)

2. Cargopass – mobilní aplikace dopravní databanky (Compass Communication; Compass Communication)

3. Aplikace Horská služba (Horská služba ČR; eMan)

 

Spotřební zboží, obchod, prodej

1. Eta e-shop (Eta; Red Media)

2. Mobilní aplikace Můj McDonald (McDonald‘s; OMD)

3. Eta – Testovací Studio (Eta; Wunderman)

 

Telekomunikace a IT

1. Mattoni a Morpheus: sňatek z rozumu (Isobar; Isobar)

2. Nový Vodafone.cz (Vodafone; Media Factory)

3. Mastheady pro klienta Vodafone (Vodafone; Mather Advertures)

 

Průmysl a energetika

1. Rozvoj mapových služeb ČEZ (ČEZ; HSI)

2. Prodlužka záruky ETA (Eta; eBrána)

3. Správa firemního portfolia webů (Agel; Onlio)

 

Kultura a zábava

1. SMS Ticket (SMS Ticket; SMS Ticket)

2. Majáles 2012 (Studentská organizace StudentZone; Sherwood Media)

3. Hledá se Axe anděl (Unilever; For Internet)

 

Neziskový sektor, lidská práva a životní prostředí

1. Tlumočník očima neslyšícího dítěte (Česká komora tlumočníků znakového jazyka; 2Fresh)

2. Geoportál Geosense (Geosens; Geosens)

3. Think Big portál/extranet (Nadace O2; Et netera)

 

Studentský projekt

1. GMCHelper (Roman Sterly; Roman Sterly)

2. Markething.cz (Katedra Marketingové komunikace a PR, IKSŽ, FSV UK; Studenti, absolventi a zaměstnanci KMKPR)

3. Nosím Vaše Triko (Pavel Kotyza, FMK UTB Zlín)

 

Kategorie čtenářů iHned.cz

1. Majáles 2012 (Studentská organizace StudentZone; Sherwood Media)

2. SMS Ticket (SMS Ticket; SMS Ticket)

3. Aplikace Horská služba (Horská služba ČR; eMan)

 

Děkujeme odborné porotě za krásné 2. místo, pořadatelům za příjemný společenský večer a kolegům studentům přejeme hodně štěstí při realizaci jejich ambiciózních projektů.

Zdroje:

úvodní obrázek: facebook.com/InternetEffectivenessAwards

Jak citovat tento článek:

KOLEK, Ondřej. IEA 2012: Mafie, swing a Markething. Markething [online]. 21. září 2012 [cit.2012-09-21]. ISSN 1805-4991. Dostupné z: www.markething.cz/iea-2012

Absolvent oboru Marketingové komunikace a public relations na FSV UK. Zajímá se především o marketing v zábavním průmyslu, popkulturu ve všech podobách, kreativní reklamu. Ve volných chvílích básní a vymýšlí kraviny. Star Wars.