Komentáře
Challenge! Jak se stát vládcem marketingových vod?
Letos začínáme studovat marketing. To ale neznamená, že už jsme v něm zběhlé, jak si mnoho našich kamarádů myslí. Zároveň ale nemusíme pouze pilně studovat teorii a čekat, až budeme mít dostatek informací k prozkoumání vytoužených marketingových tajů v praxi. Jak nejlépe naučit rybu plavat? Hodit ji do vody. A tak vyrážíme na Marketing Challenge Forum.
Kdykoli kdokoli přichází na trh s novým projektem, nemůže čekat, že by se potenciální zájemci o daný produkt začali automaticky sami zajímat. Nebo že by mu snad chtěli dát hned šanci a na vlastní riziko ho vyzkoušeli. Do všeobecného povědomí se produkt či služba dostane až marketingovou kampaní. A nejlepší je, když se kampaň povede tak, že si daný produkt veřejnost ihned spojí s jednoduchým sdělením a vizuálními symboly . Příkladem může být česká bankovní instituce Air Bank, jejíž známý slogan ‘I banku můžete mít rádi’ se dostal do širokého povědomí veřejnosti právě díky povedeným reklamním spotům. Jejich nejúspěšnější spot zhlédlo na Youtube již více než milion lidí. Sympatického kravaťáka s brýlemi v zelených dekoracích dnes k názvu banky nepřiřadí jen málokdo. Přitom to ještě nejsou ani dva roky, co se Air Bank objevila na českém trhu.
Kdo jiný by měl přednášet na konferenci nejen o chování zákazníků či customer care, než ten, kdo v oblasti marketingu a marketingové komunikace úspěšně prorazil. Na již 10. ročníku Marketing Challenge Fora, které se letos uskuteční 10.října v Praze, se sejde mnoho marketérů úspěšných ve svých oborech . Letos si proto budete moci poslechnout ředitelku marketingu AirBank Karolinu Šrámkovou, brand consultanta Statue Viléma Rubeše, nebo marketingové jedničky firem ETA, DHL Express, Slevomat či Zentiva. My osobně se obzvlášť těšíme na CRM manažerku firmy BMW Andreu Černákovou. Její prezentace se má týkat personifikace v marketingu, a to konkrétně této kampaně:
Jak jste na tom vy? Bojíte se, že se ve vodách marketingu utopíte? Pojďte s námi proplavat novou řekou informací a možná se i pobavit. Jak konference působila na nás se na našem webu určitě brzy dočtete!
Více o konferenci Marketing Challenge Forum se můžete dozvědět na tomto odkazu.
Jak citovat tento článek?
BARTONÍČKOVÁ, Tereza a Adéla SÍLEŠOVÁ. Marketing Challenge Forum aneb jak se stát vládcem marketingových vod. Markething [online]. 2.října 2013 [cit. 2013-10-02]. ISSN 1805-4991. Dostupné z: http://www.markething.cz/marketing-challenge-forum-aneb-jak-se-stat-vladcem-marketingovych-vod.