Markething.czMarkething

menu

zavřít

WebExpo představí budoucnost zdravotní péče a čínské využití AI v reklamě

Autor článku

Marketér a technologický nadšenec. Když nepracuje, tak rád tráví své večery tančením standardních tanců, dobrým vínem nebo kávou s přáteli.

11. července 2019

Konference WebExpo přiveze v září do Prahy celkem 70 řečníků, kteří se budou zabývat tématy pro vývojáře, designéry, IT manažery, marketéry a startupisty. Jedním z témat budou reklamní technologie a podnikání v Číně – promluví i Bessie Lee, která v Číně vedla pobočku WPP s miliardovým obratem. Představí se také zdravotnický chatbot, který může v budoucnu zprostředkovat dostupnou péči po celém světě. Konference se uskuteční v pražské Lucerně od 20. do 22. září.

“Program WebExpa každý rok ukazuje globální trendy v softwaru a technologiích, letos proto mluvíme o rozvoji umělé inteligence v Číně nebo budoucnosti zdravotnictví. WebExpo je však zároveň největším setkáním české internetové komunity – co se děje mimo přednáškové sály je právě tak důležité jako samotný obsah,” říká ředitelka WebExpa Šárka Štrossová.

O Číně a o tom, jak zde funguje marketing a jak využívání AI mění reklamu, bude mluvit Bessie Lee. Ta jako CEO čínské pobočky WPP, největší reklamní firmy na světě, zodpovídala za 14 000 zaměstnanců a roční obrat ve výši jedné miliardy dolarů. Z Číny dorazí také “královna mobilních aplikací” Milan Chiang, zakladatelka a CEO Verystar, poskytovatele WeChat Pay a Alipay, který dodává řešení pro mobilní marketing více než 40 000 obchodům, jako je KFC, L‘Oréal nebo Pizza Hut.

WebExpo 2018

O celosvětovou dostupnost zdravotní péče se snaží Anna Zawilska, vedoucí výzkumu v Babylon Health. Přiblíží mimojiné vývoj zdravotnického chatbota, který dokáže kdykoliv poradit při zdravotních potížích či spojit se skutečným lékařem. O budoucnosti zdravotní péče bude mluvit i designér Tim Caynes. Ten se zabývá návrhem systémů pro chirurgy, aby se jim lépe pracovalo s novými technologiemi na operačním sále. Jejich přednášky jsou zajímavé nejen pro zájemce o medtech, ale také pro ty, kdo chtějí své produkty zlepšovat skrze UX nebo použití umělé inteligence.

WebExpo má ale i své české zastoupení. Na konferenci vystoupí s příspěvkem o budování digitální společnosti Jakub Nešetřil, zakladatel českého startupu Apiary, který odkoupil za miliardu korun softwarový gigant Oracle, a který před nedávnem spustil iniciativu Česko.digital. Po letech se na pódium WebExpa vrací i ikona české programátorské scény, zakladatel Nette David Grudl.

Dvanáctý ročník konference WebExpo se uskuteční v pražské Lucerně od 20. do 22. září 2019.

Přečtěte si také