Co je víc než content? Kontext!
Ovládnout content marketing a neztratit se ve všech jeho trendech není vůbec jednoduché. Naštěstí pořádá Asociace content marketingu každý rok konferenci, která pomáhá zorientovat se v tomto neustále se vyvíjejícím oboru. Letošní 4. ročník se konal v pražském Sacre Coeur a aby nezůstaly všechny myšlenky za jeho zdmi, připravili jsme pro vás výběr toho nejzajímavějšího…
Influencering: jak vytěžit maximum ze známých tváří a neplýtvat časem i prostředky?
S influencery v současné době spolupracuje nepřeberné množství značek napříč komerčním i neziskovým sektorem. Vedle úspěšných kampaní se ale sociální sítě stále plní nezdařilými, až bizarními spolupracemi, které plýtvají prostředky zadavatele, časem agentury i influencerů a poškozují pověst všech zúčastněných. Z tohoto důvodu agentura Grapefruit uspořádala 16. října v prostorách HubHubu konferenci věnovanou efektivní spolupráci s influencery. Jaké klíčové…
Oobah Butler poprvé v Česku. Britský Kazma vystoupí na WebExpu
Britský Kazma, který dokázal na TripAdvisoru vytvořit falešnou restauraci s nejvyšším hodnocením v Londýně, kam se snažily dostat i celebrity, bude poprvé v Česku. Oobah Butlera, jehož videa zhlédlo na 150 milionů lidí, přilákal dvanáctý ročník největší a nejstarší české technologické konference WebExpo, na kterém v pražské Lucerně vystoupí 20. – 22. září společně se 70…
WebExpo představí budoucnost zdravotní péče a čínské využití AI v reklamě
Konference WebExpo přiveze v září do Prahy celkem 70 řečníků, kteří se budou zabývat tématy pro vývojáře, designéry, IT manažery, marketéry a startupisty. Jedním z témat budou reklamní technologie a podnikání v Číně – promluví i Bessie Lee, která v Číně vedla pobočku WPP s miliardovým obratem. Představí se také zdravotnický chatbot, který může v budoucnu zprostředkovat dostupnou péči…
Kreatívnu komunikáciu na sociálnych sieťach firmy IKEA asi netreba predstavovať, ich klientami sú ale taktiež Plzeňský Prazdroj, Pribináček či Ponožky od babičky. Prečo si všetky tieto lovebrandy vybrali za agentúru práve Triad a koho by Triadisti brali medzi seba? Aké je to pracovať na kampani s hviezdami svetového kalibru či študentami Marketingovej komunikácie a PR na FSV UK…
Média na sociálních sítích: Nehoníme návštěvnost, negenerujeme zisk
Pokládáme za samozřejmost, že k nám doputují informace o aktuálním politickém dění, sněhové kalamitě v Praze nebo titulu mistryně světa Evy Samkové. Jenže jak se k nám tyto zprávy dostávají? Jejich cesta ke čtenářům prošla s příchodem nových technologií, Facebooků, Instagramů a Twitterů mnoha změnami. Právě o přítomnosti médií na sociálních sítích se mluvilo v rámci přednáškového cyklu Hosté…
Televize: má to už spočítané, nebo táhne dál?
Televize to jako médium nemá jednoduché. Je sice stále číslo jedna v objemu reklamních investic, její nynější existence je ale často zpochybňována a televize bývá odsuzována jako nudná zábava pro “starší”. Televize ale i v dnešní době potenciál má. Jak ho využít, a jak vůbec televizní vysílání dál směřovat, je hlavní téma konference Primetime for…Future…
Přednášky, které nás přesvědčily, že konference Content First 2018 byla hodna návštěvy
V posledních letech jako by se s konferencemi roztrhl pytel, tak aby se v nich pak čert vyznal. Konference Content First, zaměřená, jak už název napovídá, na tvůrce marketingového obsahu, z tohoto neurčitého balasu komunikačních konferencí ale jasně vystupuje, ať už obsahem přednášek, tak i vymakaným cateringem a organizací. Jak tenká hranice je mezi virálem a žalobou Proč nezačít…
Restart myšlení: Chcete pořádně nakopnout?
Konference, která příběhy ani emocemi nešetří. Zítřejší Restart myšlení si klade za cíl poskytnout návštěvníkům nový impuls. Vyprávění zkušených profesionálů z první ruky tak nabídnou inspiraci a osobní rozvoj všem, kteří zítra dorazí na Dlabačov. Občas potřebuje člověk k velké změně, ať už osobní či profesionální, tak trošku pošťouchnout, jste-li z hroší kůže, pořádně nakopnout. S restartem myšlení na…
Nebuďte pozéři aneb TOP 5 nejzajímavějších tipů z Communication Summit 2018
Poslední květnovou středu hostily prostory Slovanského domu konferenci Communication Summit. Cílem letošního ročníku bylo spojit pod jednou střechou dvě témata, která v oboru rezonují: společenský přínos a zároveň zisk. My jsme na tomto největším oborovém setkání seniorních manažerů, organizovaného PIAF a Blue Events, nemohli chybět a přinášíme vám souhrn toho nejdůležitějšího, co během panelů zaznělo. 1….
3 přednášky, které nás na Performance2020 zvedly ze židle
V úterý 22. května opanovali prostory Národního doma na Vinohradech všichni ti, kteří se zajímají o PPC kampaně a výkonnostní marketing. Agentura Acomware zde totiž uspořádala 2. ročník konference Performance 2020, a my jsme nemohli chybět. To nejzajímavější z úst řečníků jsme pro vás sepsali. Aby vstupní stránky nebyly i výstupní – Ondřej Ilinčev Redaktorku Kamilu Karasovou zaujala hned…
Druhý ročník naší NEkonference je na spadnutí!
A na koho se můžete těšit? Dorazí muž, který chtěl dostat srdce na hrad či kreativní ředitelka, která s naprostou lehkostí loví bájné Lvy z Cannes. To je třetina našlápnutého programu letošní NEkonference, která se ukuteční 1. června v prostorách pražského alternativního prostoru DUP39. Kromě šestice řečníků se návštěvníci NEkonference mohou nově těšit také na dvojici…
Communication Summit 2018: Dá se vůbec skloubit tvrdý byznys s dobročinností?
Komunikace = smysl a profit. Tak zní heslo letošního Communication Summitu, největšího oborového setkání seniorních manažerů, kde se mají možnost potkat zástupci klientů i agentur. Již 30. května se v prostorách Slovanského domu prostřednictvím pozvaných speakerů dozvíme, jak spojit společenský profit s byznysem a vydělat na tom. Communication Summit je výsledkem spojení dvou silných jmen:…