Markething.czMarkething

menu

zavřít

Rozhovor: Český Instagram – kdo je teď číslo 1?

Autor článku

1. dubna 2019

 

Ani Leoš Mareš, ani Ben Cristovao. Rok 2019 patří na Instagramu úplně někomu jinému – dámě, která těší děti svými veselými písničkami a do toho zvládá chytat mezinárodní zločince. A především vytváří skvělý content na svém profilu @dadapatrasova_oficialni. Je to ale skutečně přímo Dáda, kdo za úspěchem na sociálních sítích stojí, nebo zásluhy patří někomu zvenčí? Dozvíte se v exkluzivním rozhovoru!

Redakce Markething.cz byla upozorněna zdrojem z blízkosti Patrasové, který tvrdil, že za jejím úspěchem stojí známý pražský social media specialista. Ten nám po konfrontačním rozhovoru potvrdil, že s celebritami skutečně spolupracuje, a pod zárukou anonymity nám přislíbil schůzku.

Social media ninja, jehož identita nadále zůstává skryta.

Ta se odehrála  za vysokých bezpečností opatření. “Museli jsme odevzdat telefony, pak nás prohledávali a nakonec nás donutili podepsat prohlášení, že nepracujeme pro Mediář.cz,” popisuje okolnosti vzniku rozhovoru šéfredaktorka Kristina. Jednoho z editorů zaujalo prostředí, ve kterém se rozhovor konal: “Ten člověk měl všude na zdech návrhy nových postů pro Dádu. Pamatuju si na fotku, kde Dádina hlava trčela z Krtkova dortu.” Markething.cz vám přináší část rozhovoru s tímto PR mágem.

Pomáháte paní Patrasové se sociálními sítěmi?

Víte, ona Dáda by snad ani žádnou pomoc nepotřebovala, je opravdu šikovná. Nepopírám ale, že občas do její tvorby zasáhnu a trošku ji nasměruji. Dáda ale přichází s opravdu skvělými nápady, nad moje očekávání je to velmi inovativní mladá dáma.

Třeba?

No zrovna tento týden vymyslela skvělou kombinaci Tančícího domu, pláže a moře. Asi sami uznáte, že to je content, na který v podstatě může přijít jen génius přibližující se úrovni Marcela Duchampa.

Pražský Tančící dům ve stylu dubajské Burj Al Arab na pláži. zdroj: @dadapatrasova_oficialni

Je pravda, že na Instagramu Dády vidíme nové, inovativní postupy – například aplikace obličeje na různé pražské památky nebo opakované postování stejné fotky čtyřikrát. Čeho tím chcete dosáhnout?

Namísto památek se Dáda původně chtěla aplikovat na kuchyňské spotřebiče a své auto, to jsem jí ale nedoporučil. My se snažíme být na Instagramu co možná nejviditělnější, proto občas feed působí chaoticky.

Místo kuchyňských spotřebičů jsem Dádě doporučil stylizovat se do role Dáda, robot. zdroj: dadapatrasova_oficialni

Proč vůbec celebrita typu Dády potřebuje Instagram?

No víte, Dádu v uplynulých letech poškodily různé kauzy. Je doslova zavalena ošklivými klepy v tisku. Proto chtěla trochu zapracovat na své figuře i image.

Proti nepěkným bulvárním kauzám Dáda bojuje pozitivním přístupem a dvěma tucty hashtagů. zdroj: dadapatrasova_oficialni

K nám se ale doneslo, že hlavní důvod je dlouhodobá reklamní kampaň, můžete to potvrdit?

K tomu bych se opravdu nerad vyjadřoval.

Dády instagramový feed údajně neslouží k promo kampani. zdroj: @dadapatrasova_oficialni

Redakce Markething.cz zjistila ze zdrojů blízkým Dádě, že pravým důvodem její rozsáhlé komunikace je příprava nového muzikálu. Ten bude remakem slavného muzikálu Kleopatra. Patrasová v něm bude hrát hlavní roli, královnu Instapatru, a ústřední melodií se stane známá píseň “Teď Instagram jsem já”. Muzikál má cílit převážně na mladé mezi 18-29 lety, ve kterých má kombinovat nostalgické vzpomínky na Dádu se současným trendem sociálních sítí. Že za novou strategií jsou již vidět první výsledky, nám napoví krom rapidního nárůstu počtu sledujících i nový love song, který o Dádě složil a nazpíval milovník omamných látek a poeta Maniak.

Patrasová ani její tým se k této skutečnosti však nechtěl vyjadřovat.

Jak citovat tento článek?

Tomuto kroku se doporučujeme vyhnout.

Zdroj náhledového obrázku:

https://www.ahaonline.cz/clanek/zhave-drby/33169/vrazedkyne-zombie-dada-patrasova-se-vraci.html

Přečtěte si také