Connect with us

Z terénu

Po roce se opět uskuteční konference New Media Inspiration

Loňský první ročník konference New Media Inspiration nabídl velmi slušný program se zajímavými hosty. Jinak řečeno – laťka byla nastavena vysoko. Co čekat od letošního ročníku, který se uskuteční již 19. ledna opět v prostorách Filozofické fakulty Univerzity Karlovy?

Celou konferencí bude opět provádět Josef Šlerka, vedoucí Studia nových médií na Filozofické fakultě, dále Petr Koubský, analytik a publicista a Ján Simkanič, výkonný ředitel společnosti Internet Info. Jako hlavní programové části konference byla zvolena témata Data – jejich sběr, analýza, vyhodnocení a využití, a následně blok Inspirace, kde bychom měli být obohaceni o část know-how úspěšných projektů.

Kdo tam bude?

Co všechny samozřejmě nejvíce zajímá, jsou jména osobností z prostředí nových médií a dalších oborů s nimi spojených. Na konferenci svou část přednese například specialista na SEO Pavel Ungr (H1.cz). V části Jak najít mezi daty správné lidi a správné odpovědi ukáže, jak je důležitá nejen znalost jejich cílové skupiny, ale také analýza klíčových slov. Marek Prchal z Mediář.cz  prozradí Prvních 10 věcí, které musíte udělat, když máte problém na Facebooku. Aneb jak se zachovat, pokud jsou lidé na vašeho klienta „zlí“. O změně pohledu na sociálně-mediální kanály a jejich využití ve chvíli, kdy se jimi dodávané metriky mění na zdroje dat s dalšími zdroji a výstupy bude na téma Data-driven komunikace s gamifikačními prvky – nevyhnutelná budoucnost hovořit Pavel Hacker (BrandzFriendz). Další přednáška bude o v současné době často diskutovaném tématu – datové žurnalistice. Jan Cibulka (Datastory) přednese, co obnáší Datová žurnalistika na koleně a na příkladech představí příběhy postavené na datech, které je možné zpracovat rychle, kvalitně a čtenářsky atraktivně.

Našim čtenářům, fanouškům či prostým obdivovatelům samozřejmě doporučujeme ve 13:45 navštívit sál č. 300, kde jeden z našich otců zakladatelů Ondřej Pavlů představí projekt Markething.cz a jeho způsob využívání new media.

Půjdete se podívat?

Jsme zvědaví, jestli se podaří druhému ročníku upevnit tradici této konference. A zároveň doufáme, že se tam třeba potkáme i s vámi. Obzvláště cena vstupného pro studenty je poměrně vstřícná.

Podrobný program a další informace o konferenci najdete na stránkách http://www.tuesday.cz/akce/new-media-inspiration-2013/.

Jak citovat tento článek:

ŠINDELÁŘ, Jiří. Po roce se opět uskuteční konference New Media Inspiration. Markething [online]. 7. ledna 2013 [cit. 2013-01-07]. ISSN 1805-4991. Dostupné z http://www.markething.cz/po-roce-se-opet-uskutecni-konference-new-media-inspiration-2

Continue Reading

Absolvent School of Media and Communication na britské University of Leeds a Marketingové komunikace a PR na FSV UK. Jiří se věnuje především on-line marketingu, výkonnostní reklamě a politické komunikaci. Bývalý správce facebookové stránky Markething.cz.

More in Z terénu

To Top