Facebook Twitter YouTube RSS Mail Instagram
Menu

„Jardo, přijeď!“ Organizátoři konference Glorious mají recept, jak získat velká jména

      9. 4. 2018
„Jardo, přijeď!“ Organizátoři konference Glorious mají recept, jak získat velká jména

„Místo e-mailu, kterých Vám běžně hodí stovky, jsme se rozhodli pro Vás udělat něco speciálního,“ zdraví zakladatel konference Glorious Ondřej Prášek z videa na microsite www.chcememartinajarosenaglorious.cz. Spolu se svým organizačním týmem letos takových osobních microsite připravil téměř čtyřicet. Hodiny tvrdé práce ale nakonec přinesly kýžené ovoce.

Martin Jaroš totiž na konferenci Glorious vystoupí.

„Zvítězí ten, kdo vytrvá.

Tak zní motto letošního ročníku brněnské konference Glorious a samotní pořadatelé jdou příkladem. Tento rok se totiž rozhodli vydat za vysněnými řečníky vskutku neotřelou cestou.

„V prvopočátcích jsme, jako každý, začali u obyčejných e-mailů. Občas jste v nich mohli spatřit i gify,“ pousmívá se Ondřej Prášek. „Následovalo jedno video připojené k e-mailům v roce 2016. Ten rok jsme ale začali přemýšlet, jak to dostat o krok dál. Víte, to abychom si mohli dovolit oslovit skutečně velké ryby. A tak se zrodil nápad na microsite. Stojí nás to sice spoustu času, energie a prostředků, ale myslím si, že nás to posunulo úplně někam jinam,“ přiznává dále zakladatel konference, která si klade za cíl pomoci vychovávat budoucí generaci českých lídrů.

„Martin Jaroš byl ze své microsite naprosto nadšený. Okamžitě odepsal, ať s ním počítáme, že přijede.“

„Ohlasy jsou samozřejmě různé, od nadšených až po žádné. Nicméně si troufám tvrdit, že jsme široko daleko jediná konference, která takto řečníky oslovuje. Například Luboš Vlček (šéf Škoda Auto ČR, pozn. red.) se mi přiznal, že se se mnou sešel jen a jen díky microsite. Kromě akcí VW totiž obvykle nikam nechodí. A nebyl jediný, kdo zmínil, že mu nikdy nic takového nepřišlo. Věřím, že jsme v tomhle docela unikát, který předběhl ostatní,“ pokračuje Ondřej Prášek.

Organizátorům konference se tak letos povedlo získat velká jména ze světa businessu i marketingu. Kromě již zmiňované legendy české reklamní scény vystoupí na začátku května v brněnském Sonu také Radim Svoboda, Executive Vice President globální centrály Leo Burnett, podnikatel Dalibor Dědek, který stojí za firmou Jablotron. Dále zakladatel Socialbakers Jan Řežáb či CEO tuzemského T-mobile Milan Vašina.

Brněnské Sono Centrum hostí konferenci již od prvního ročníku v roce 2015.

„Jestli se jedná o úspěšnou strategii? To je dobrá otázka. Budeme to všechno muset po akci sečíst, zdali se nám vyplatily náklady v poměru k přítomným řečníkům. Nicméně to vypadá, že si to za rok zopakujeme. Rádi bychom totiž na Glorious dostali například Daniela Křetínského, Roberta Kyncla či Ivo Lukačoviče,“ prozrazuje Ondřej Prášek.

„Ale co ten Jaromír Jágr?“

Microsite pro Jaromíra Jágra je rozhodně nejpromakanější že všech, co jsme doteď udělali. Bohužel se nám zatím Jaromír neozval. Ale my jsme odhodlaní vytrvat a nevzdat to. Vypadá to, že si pro odpověď budeme muset zajet do Kladna,“ směje se Ondřej Prášek.

Konference Glourious proběhne v Brně od 3. do 5. května 2018.

Celý program akce naleznete zde.

 

Jak citovat tento článek?

PENKOV, Radoslav. „Jardo přijeď!“ Organizátoři konference Glorious mají recept, jak získat velká jména. Jan NOVOTNÝ, editor. In: Markething.cz [online]. 2018. ISSN 1805-4991. Dostupné z: http://markething.cz/jak-dostat-speakera-na-konferenci

Šéfredaktor Markething.cz a student 2. ročníku Marketingové komunikace a PR na FSV UK. Baví ho hlavně vyzuální obsah, proto občas v psaném projevu zanechává nechutné hrubky. Mimo školu se věnuje tvorbě videí pro pražskou digitální agenturu a ve volném čase s oblibou čte Dělníky reklamy, po kterých vždy půlhodiny civí do prázda a přemýšlí nad svým dosavadním životem. Načež si otevře YouTube a je opět na 10 min spokojený.