Facebook Twitter YouTube RSS Mail Instagram
Menu

Další ročník konference New Media Inspiration

      12. 2. 2015
Další ročník konference New Media Inspiration

Konference New Media Inspiration si za 3 roky svého působení vydobila slušné místo mezi všemi konkurenčními konferencemi. Již zanedlouho nás tak čeká další ročník, od kterého si pořadatelé slibují ještě více. Na co se můžou návštěvníci prostor Filozofické fakulty Univerzity Karlovy v sobotu 21. února těšit?

Již tradičně budou konferencí provádět Josef Šlerka, vedoucí výzkumu u Socialbakers, dále Petr Koubský, analytik a publicista a Ján Simkanič, výkonný ředitel společnosti Internet Info. Jako hlavní programové části konference byla zvolena témata Digitalizace člověka, Marketing a inspirace, Data a technologie a Původní výzkum. Účastníci pak budou mít také možnost zúčastnit se několika různých workshopů.

Kdo tam bude?

Co všechny samozřejmě nejvíce zajímá, jsou jména osobností z prostředí nových médií a dalších oborů s nimi spojených. Za redakci se těšíme na přednášku designéra interakcí BBC Jiřího Jeřábka, který vysvětlí, jak se v britské mediální společnosti potýkají s poznáním uživatele a výběrem nejrelevantnějšího obsahu. Hned po něm pak přijde odborník na telekomunikace, se kterým všichni nahlédnou pod pokličku všech nových inteligentních produktů, a zjistí, co za data díky němu získají.

Celá jedna část konference se bude věnovat case studies. Will Rust tak prozradí, jak se jim podařilo s pomocí instagramu upozornit na Nadaci Leontýnka, Jan Jelínek ze Zaraguzy pak poodhalí tajemství Heineken City Symphony, a moderátor Ján Simkanič ukáže, jak funguje marketing crowdfundingu.

Své si najdou i příznivci velkých dat, které se začínají prosazovat více a více. O těch bude vyprávět analytik virusů ze společnosti Avast, Filip Chytrý, nebo SEO konzultant Pavel Ungr. Zajímavá by měla být také přednáška Radka Beneše, který pracuje jako soudní znalec, o tom, jak technologie pomáhají usvědčovat zločince z jejich činů. Poslední z částí se pak bude věnovat výzkumu jako takovému.

Půjdete se podívat?

Jsme zvědaví, jestli se podaří dalšímu ročníku upevnit tradici této konference. A zároveň doufáme, že se tam třeba potkáme i s vámi. Obzvláště cena vstupného pro studenty je poměrně vstřícná.

Podrobný program a další informace o konferenci najdete na stránkách http://www.tuesday.cz/akce/new-media-inspiration-2015-digitalizace-cloveka/program/.

Jak citovat tento článek

OPLUŠTIL, Ondřej. Další ročník konference New Media Inspiration. Markething [online]. 2015 [cit. 2015-02-11] ISSN 1805-4991. Dostupné z: http://www.markething.cz/dalsi-rocnik-konference-new-media-inspiration.

Bývalý šéfredaktor serveru Markething.cz, v současnosti v redaktorském důchodu. Zajímá se o média, o in-store marketing, ale i o marketing služeb.