Facebook Twitter YouTube RSS Mail Instagram
Menu

Čemu se Markething.cz na apríla opravdu zasmál

      2. 4. 2014
Čemu se Markething.cz na apríla opravdu zasmál

Od včerejšího rána se nám opět po roce začaly hlavní stránky našich profilů na sociálních sítích zaplňovat oznámeními o zasnoubení, plánovaní početí a dalšími podivuhodnými zprávami od našich známých. Přiznejme si ovšem, že se jim člověk zasměje jen sotva, neupoutá to snad ničí pozornost na více jak dvě vteřiny a nejupřímnější reakcí se stává údiv nad tím, jak si ta, či ona osoba mohla vůbec pomyslet, že bychom jí nějaké to snoubení uvěřili.

Protože se rádi považujeme za náročné publikum, zpráva o vdavkách naší 12leté sestřenice přes koleno s rovnátky a beruškami ve vlasech, nás spolehlivě zanechala chladnými, ale pár věcí v nás krev přece jen rozproudilo.

Co nás rozesmálo, udivilo, či nám vykouzlilo úsměv na tváři tento rok?
Přejeme veselé scrollování!

Google nás nezklamal. Přišel rovnou s celou řadou vtípků. Nám se ale nejvíce zalíbilo, že jsme v jejich mapách mohli sbírat Pokémony. Zde i oficiální video.

eli

Dalším ze zásahů Googlu do černého byla možnost photobombingu Davidem Hasselhoffem. Photobombing se totiž všem stále zdá vtipnější a rozhodně méně trapný než všudypřítomné selfies. Ovšem pořád nevíme, zda by nás to nalákalo více používat Google+. A pokud by vám to nestačilo, zde se můžete podívat na video, kde se dozvíte, čím Google nahradí v dnešní době už zastaralý psaný text.

ewfds

argsdg

Když už jsme zmínili právě selfies, uvedeme rovnou vtípek Metra, který tvrdí, že Britská vláda nás jich zbaví jednou provždy a nekompromisně je zabannuje.

wtesd

Co bychom zabannovali my, je nevhodně používaný font původně určený pro děti – Comic Sans. Myslíme, že nikdo pak totiž napsané sdělení není schopen brát příliš vážně. Cern má ale skvělý ironický způsob, jak zřejmě podobný názor tomu našemu, sdělit světu.

hdsfc

Zapomeňte na tento svět. Máme nový, transcendentální

Od koho jsme aprílové vtípky nečekali, byla stránka ThePirateBay. Ta na svém blogu uveřejnila výzvu téměř filosofického rázu, kde vyzývá všechny uživatele, nechť nahrají celou svoji osobnost na síť a plug-inem pak čerpají zas vše z ní, tedy i jeden druhého. Uvádí, že vzhledem k tomu, že pirátství se posunulo od sdílení souborů ke sdílení naprosto všeho, už není jiné cesty, než této. Piráti nás s tímhle žertíkem velice příjemně překvapili…

Doufáme ovšem, že si jejich výzvu přečetl alespoň někdo další kromě nás. Lidé z Npr.org totiž zjistili, že hodně lidí komentuje jejich články aniž by je četli. Rozhodli se tedy ověřit, kolik lidí je vlastně čte a kolik jen bezhlavě buší do klávesnice. Zde je výsledek:

eartag

A teď stručně něco, co bychom brali i doopravdy

Aplikaci, co zavolá všem mobilním telefonům před vámi v řadě s urgentní zprávou, která je donutí ihned odejít.

ersgdf

Program, co nás naučí klingonsky a další vychytávky z této stránky.

rgegsd

Mít všechno zadarmo, jak sliboval e-mailing, ikdyž po rozkliknutí jsme záhy zjistili, že vše je jen skoro zadarmo…

svss

Žít alespoň chvíli opět s takto nerozbitnými a fajnovými telefony.

Levnesmartphony.cz

Mít vyhrazený pruh na chodníku, kde na nich budem moci nerušeně psát.

news@Northeastern

A také obchod, kam bychom byli ochotni chodit jen kvůli té skvělé slovní hříčce a srdceryvnému propagačnímu videu… (Tento nápad jde od populární značky v USA – American Eagle.)

thdfhd

Také podporujeme více humoru a hélia v církevních sborech a jejich úspěšné propagaci!

Co nás naopak moc nepotěšilo

Tento klip i koncept od Czc.cz nám připadal podezřele podobný tomu z Amazonu a u Slevomatu nás tedy kreativita také ze židle neshodila, spíše nám připadala jako prvoplánový průhledný vtípek žáka základní školy.

mesic

Pokud vás tyto podle nás skvělé záležitosti příliš nezaujaly a jste spíše fanouškem praktických vtípků, máme pro vás jako útěchu tento gif. Slečna redaktorka si to chtěla na apríla také zkusit, ovšem na atak nenašla odvahu a do druhé role jí chyběl protějšek, tak se s vámi loučí v poněkud poupraveném aprílovém stylu… 

tumblr_n051b8fZRR1sxai8lo1_400

 

10154034_10202525037465304_952797352_n

Zdroje:

Stránky uvedené přímo v článku a vlastní archiv autorky

Jak citovat tento článek:

BARTONÍČKOVÁ, Tereza. Čemu se Markething.cz letos na apríla opravdu zasmál.  [online]. 2014 [cit. 2014-04-02]. Dostupné z: http://www.markething.cz/cemu-se-markething-cz-letos-na-aprila-opravdu-zasmal

Studentka 2. ročníku oboru MKPR na FSV UK. Zajímá ji především fashion a art marketing, marketing luxusního zboží a vše kolem brandu. Zaměřuje se na generaci Y. Ve volných chvílích kreslí, maluje, čte a sportuje.