Facebook Twitter YouTube RSS Mail Instagram
Menu

Máme radost, Vincente? Mem ve službách značek

      10. 12. 2015
Máme radost, Vincente? Mem ve službách značek

Zmatený John Travolta aka Vincent Vega z kultovního filmu Pulp Fiction baví internet už pár týdnů. Vincent se stal vděčným nástrojem reakcí na společenské dění od předvánočního shonu až po europoslance na výpravě za švýcarským pokladem. Stal se z něho čerstvý trend na poli internetových memů a známé značky nelení a na tomto trendu se chtějí svézt.

Virální gif s Johnem Travoltou, nejčastěji označovaný jako „Confused Travolta“, se zjevil na portálu Imgur začátkem listopadu. S vidinou blížících se vánočních nákupů zasadil uživatel karmafrappuccino zmateného Vincenta mezi regály s panenkami s popiskem: „Moje reakce, když mi dcera řekne, že chce panenku.“

In her defense, she&#039;s only 3.User Sub Edit:Wait, are we still supposed to announce when its OC? I feel like that&#039;s a bit… Idk, self serving? Well, yes, this is OC. I made dis. And I can show you how to make dis too!Front Page Edit:Ok so I&#039;m getting a huge amount of PM requests, on top of comment requests. I&#039;m gonna put together a proper post and get it uploaded as soon as possible. I&#039;m at work right now, though. So there&#039;s only so much I can do. I&#039;ll continue replying to PMs and comments, at the quickest speed possible.Here&#039;s the tutorial! <a rel=“noreferrer nofollow“ target=“_blank“ href=“http://imgur.com/gallery/JWFFe“>http://imgur.com/gallery/JWFFe</a>Sorry for the sloppy language. PM me if you need any specific details or troubleshooting. I took 3 years of CAD and Commercial Art classes. So I may be able to help with what you&#039;re wanting to do.

Po nákupech se Vega ocitl na večírcích, v dopravních prostředcích nebo v irácké poušti a zároveň se vrátil i do filmových vod. Mezi snímky obohacené o Vincenta Vegu nechybí Hvězdné Války, Temný Rytíř nebo Hanebný Pancharti.

 

2515495_john-travolta-meme-internet

John Travolta meets Jihadi John

giphy

Teď konečně je slavná selfie kompletní.

ezgif.com-optimize

Internetové memy za 1200, prosím.

Fenomén byl na světě. Sociální sítě už ale dávno nepatří pouze uživatelům, netrvalo to dlouho a i na českém rybníčku se soukromé subjekty jaly využívat módní gif. Mezi prvními využil Vincenta Vodafone, kterému se podařilo jej šikovně zakomponovat do své rodinně zaměřené Vánoční kampaně.

giphy

„Pantomima není vaše silná stránka? Zahrajte si s naší rodinkou a ukažte, že máte filmy v malíku. „

Brzy poté následovala s nepřímo sebekritickým, ale sympatickým příspěvkem Alza.cz. Každý, kdo zažil nákupní proces v Holešovické centrále, zná ten pocit…

Ani náš showroom v pražských Holešovicích se nevyhnul návštěvě gifu Johna Travolty :-)P.S.: Jaký je váš oblíbený film právě s Travoltou?

Posted by Alza.cz on Sunday, 6 December 2015

Zábavným způsobem využili Vincenta správci facebookového profilu pražského Lokálu. Ráno je asi jediná denní doba, kdy Lokál zeje prázdnotou.

giphy3

„Nedělní ráno v Lokále v Dlouhé. Asi si nepřečetl, že otvíráme až v jedenáct…“

Zmateného Travoltu v Lokále zneužili (ať už vědomě nebo nevědomě) administrátoři Vinohradského Pivovaru. Ten prázdný Lokál si o to trochu říkal.

Vsichni jsou ve Vinohradskym, Vincente….

Vincent zavítal také na půdu Poslanecké sněmovny! Vyslala ho tam Občanská demokratická strana. Mem v politické komunikaci? Jako by měli co ztratit…

giphy4

„V pátek je ve Sněmovně zase na pořadu dne EET. Jste zvědaví, jakými historkami o jeho prospěšnosti nám dá koalice „krmit“?“

V neposlední řadě si oblíbenou postavu z Pulp Fiction vzali do parády Česká pojišťovna nebo KFC.

giphy5

„Co myslíte, měl to pojištěné?“

„Confused Travolta“ není samozřejmě první ani poslední internetovou senzací využitou pro komunikaci soukromých subjektů. Je nejčerstvější ukázkou toho, jak mohou nejen firmy využít svou přítomnost na sociálních sítích a stát se součástí právě letícícho trendu.

Jak citovat tento článek?

ROMAŇÁK, Adam. Máme radost, Vincente? Mem ve službách značek. Ondřej KOLEK editor. In: Markething [online],  2015. ISSN 1805 – 4991. Dostupné z http://www.markething.cz/are-we-happy

Zdroje

Zdroj náhledového obrázu: http://movieimage1.tripod.com/pulpfiction/

Zdroje gifů: Facebookové profily Vodafone CZ, Alza.cz, Lokál, Vinohradský Pivovar, Občanská demokratická strana a Česká pojišťovna

Editor a zpravodaj ze zákoutí nejen marketingových konferencí a eventů. Že my už jsme se někde viděli!